O NAS

O NAS

Wielu z Was ma w głowie miliard pytań, spoglądając na ubrania naszej marki. Nie jedna osoba zapytała: Skąd wziął się pomysł na biznes? Czy to projekt komercyjny, czy z zajawki? Czemu akurat głównym wzorem jest dla nas hydrant? Czy to prawda, że jesteśmy strażakami z zamiłowaniem do zawodu? Jak to wszystko się zaczęło? Na nurtujące Was pytania odpowiadamy poniżej. Miłej lektury

POMYSŁ NA BIZNES

Jeszcze za dzieciaka marzyło się o własnej firmie, lawinie pieniędzy, sławie i własnych projektach, które skupiać będą określoną społeczność. Trzeba było przejść do konkretów, założyć firmę, wybrać odpowiednie kody działalności PKD i działać – działać prężnie dla otaczających nas ludzi, pokazać im, że wysiłek naprawdę popłaca i że jeden projekt nie kończy się na jednym projekcie.

ZAJAWKOWY PROJEKT

Mowa o CSC WEAR, marce odzieżowej, która tworzy ubrania dla zajawkowych ludzi, wiedzących czego chcą od życia, przykładając dużą wagę na ubrania, które noszą oraz kochają zastrzyk adrenaliny. Jak to wszystko się zaczęło? Od roku 2013, wraz ze znajomymi, ogarnialiśmy największy event BMX w kraju. Z roku na rok przyjeżdżało na niego coraz więcej ludzi, coraz większa liczba zawodników zza granicy. Wzbudziliśmy zainteresowanie takich firm jak Red Bull oraz Monster Energy, przez co doszło do współpracy przy poprzednich edycjach. Pięć zorganizowanych imprez pozwoliło zbudować nam zajawkową społeczność, która identyfikowała się z nami nie tylko w lipcowy, upalny dzień, ale przez cały rok. Niektórzy zawodnicy wręcz odliczali dni do Concrete Slabs Contest. Wielu pytało o ubrania z logotypami zawodów. Zapewnialiśmy, że kiedyś się to stanie – no i stało się! Od 2 lutego działa firma CSC, która zajmuje się sprzedażą zajawkowych ubrań dla świetnych ludzi.

HYDRANT

Korzenie sięgające do środowiska rowerowego, do zawodów Concrete Slabs Contest, a przede wszystkim do skateplazy w Lesznie, która jest jednym z największych tego typu obiektów w Europie. Na niej został zamocowany czerwony hydrant, aby odwzorować idealne warunki uliczne. Chodniki i znajdujące się pasy do przejścia na drugą stronę oraz właśnie czerwony element sprawia, że jeżdżący zawodnicy myślą, że jeżdżą na ulicy. Nie mogło zabraknąć hydrantu w logotypie zawodów, oraz w logotypie marki CSC WEAR. To najbardziej charakterystyczny element skateplazy, zawodów, oraz naszego brandu.
Pozwólcie nam się rozwijać, rozwijać eventy, ciuchy oraz wszystko co może być najlepsze dla Was. Dołączcie do naszej społeczności i bawcie się życiem
 
PS. Nie jesteśmy strażakami z zamiłowaniem do zawodu
 
Zespół CSC WEAR.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI